myΔΕΔΔΗΕ services: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για αιτήματα σύνδεσης και εξυπηρέτηση πελατών
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, μέσα από την οποία οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική κατεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ψηφιακά η "αίτηση νέας σύνδεσης χαμηλής τάσης" Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας είναι η "Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης", η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή αιτημάτων από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία και αναμονή σε γκισέ, με πλήρη διαφάνεια και άμεση ενημέρωση για την πορεία και την εξέλιξη της αίτησής τους. Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο Μέσω του myΔΕΔΔΗΕ services, οι χρήστες έχουν στα χέρια τους ένα προσωποποιημένο περιβάλλον, με πρόσβαση σε όλες τις αιτήσεις τους και τα στοιχεία τους συγκεντρωτικά, με αποτέλεσμα μια αναβαθμισμένη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Από την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 τέθηκε σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα myΔΕΔΔΗΕ services, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά για σειρά αιτημάτων προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία είναι η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να ολοκληρώνουν τη διαδικασία από το σπίτι ή το γραφείο...
Σε λειτουργία βρίσκεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ "myΔΕΔΔΗΕ services. Παράλληλα επισημαίνεται πως στην εν λόγω πλατφόρμα θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο τα αιτήματα προς τον Διαχειριστή. Όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα...
A+ A- Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services , στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι από τις 03/09/2025 η "Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης" , η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή αιτημάτων...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης, "η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι από τις 03/09/2025 η "Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης", η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή αιτημάτων από την...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, μέσα από την οποία οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική κατεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ψηφιακά η "Αίτηση Νέας Σύνδεσης...
3 Σεπτεμβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, μέσα από την οποία οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική κατεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ψηφιακά η "αίτηση νέας σύνδεσης...
Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί την πρώτη από μια σειρά υπηρεσιών, οι οποίες θα ενσωματωθούν σταδιακά στη νέα πλατφόρμα. Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ, άμεσα, γρήγορα και με ψηφιακό τρόπο. Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι...
myΔΕΔΔΗΕ: Νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης...
Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, myΔΕΔΔΗΕ services, στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης, "η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.