ΕΕΤΤ: Επιδεινώθηκε η παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες των παρόχων, τόσο στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όσο και των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Πέρυσι η ΕΕΤΤ έλαβε 8.599 καταγγελίες ή 3,1% περισσότερες καταγγελίες από το 2023. Εξ αυτών, οι 7.361 καταγγελίες αφορούσαν σε επιχειρήσεις παροχής ηλεκτρονικών επικοινωνιών και οι 1.238 σε επιχειρήσεις ταχυδρομικών υπηρεσιών. Οι καταγγελίες στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες ήταν οριακά χαμηλότερες (-0,2%) σε σχέση με το 2023, ενώ υπήρξε μεγάλη αύξηση των καταγγελιών στα ταχυδρομεία (+25,3%). Ειδικότερα τα στοιχεία της ΕΕΤΤ για τα Πεπραγμένα του 2024 που δημοσιοποίησε χθες, δείχνουν σημαντική επιδείνωση της παρεχόμενης ταχυδρομικής υπηρεσίας στη χώρα μας το 2024. Τα ΕΛΤΑ που διεξάγουν το μεγαλύτερο όγκο του έργου, δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν στο έργο ποιοτικά, παρά την αλλαγή των όρων επίδοσης αλληλογραφίας που έχει επιφέρει η ΕΕΤΤ τα τελευταία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(48)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(94)
- Υγεία(320)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.