πριν από  16 ώρες 36 λεπτά

Iefimerida.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια εποχή που η παραγωγικότητα θεωρείται αρετή και η αδράνεια σχεδόν αμαρτία, ένας διαγωνισμός έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα. Πρόκειται για τον διεθνή Space-Out διαγωνισμό, που καλεί τους συμμετέχοντες να... μην κάνουν τίποτα για 90 λεπτά. Η ιδέα ξεκίνησε το 2014 στη Σεούλ από τον Κορεάτη καλλιτέχνη Woopsyang, ως μια μορφή περφόρμανς και κοινωνικό σχόλιο πάνω στην εξάντληση που προκαλεί η συνεχής ανάγκη για παραγωγή και αποδοτικότητα. Έκτοτε, ο διαγωνισμός έχει ταξιδέψει σε πολλές πόλεις του κόσμου. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η εμπειρία μιας συμμετέχουσας από το Χονγκ Κονγκ Ένας εκπαιδευτικός ψυχολογίας από το Χονγκ Κονγκ περιγράφει την εμπειρία του από τον διαγωνισμό που έλαβε χώρα στο κέντρο ενός εμπορικού κέντρου της πόλης. Μεγαλωμένος σε ένα περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, κουβαλούσε από μικρός την αγωνία του "κάνω αρκετά;". Μέσα από τη πρακτική του mindfulness, που ξεκίνησε το 2012, βρήκε τρόπους να αντιμετωπίζει...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: environment
    Palo presentation