Εμπειρία: Είμαι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο "να μην κάνω τίποτα"
Σε μια εποχή που η παραγωγικότητα θεωρείται αρετή και η αδράνεια σχεδόν αμαρτία, ένας διαγωνισμός έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα. Πρόκειται για τον διεθνή Space-Out διαγωνισμό, που καλεί τους συμμετέχοντες να... μην κάνουν τίποτα για 90 λεπτά. Η ιδέα ξεκίνησε το 2014 στη Σεούλ από τον Κορεάτη καλλιτέχνη Woopsyang, ως μια μορφή περφόρμανς και κοινωνικό σχόλιο πάνω στην εξάντληση που προκαλεί η συνεχής ανάγκη για παραγωγή και αποδοτικότητα. Έκτοτε, ο διαγωνισμός έχει ταξιδέψει σε πολλές πόλεις του κόσμου. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η εμπειρία μιας συμμετέχουσας από το Χονγκ Κονγκ Ένας εκπαιδευτικός ψυχολογίας από το Χονγκ Κονγκ περιγράφει την εμπειρία του από τον διαγωνισμό που έλαβε χώρα στο κέντρο ενός εμπορικού κέντρου της πόλης. Μεγαλωμένος σε ένα περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, κουβαλούσε από μικρός την αγωνία του "κάνω αρκετά;". Μέσα από τη πρακτική του mindfulness, που ξεκίνησε το 2012, βρήκε τρόπους να αντιμετωπίζει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(24)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(119)
- Υγεία(289)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.