Νέες Στρατηγικές της ΕΕ για την Ενιαία Αγορά- Τι αλλάζει για ΜμΕ και μικρές Επιχειρήσεις
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τη Στρατηγική για την Ενιαία Αγορά - Single Market Strategy, με στόχο την απλούστευση και την ενίσχυση της εσωτερικής αγοράς στην Ευρώπη. Οι βασικοί στόχοι της Στρατηγικής για την Ενιαία Αγορά περιλαμβάνουν: - Advertisement - Απαλοιφή Εμποδίων: Δίνεται προτεραιότητα στην εξάλειψη των δέκα πιο επιζήμιων εμποδίων της αγοράς, όπως τα έχουν εντοπίσει οι επιχειρήσεις.Ενίσχυση του Τομέα των Υπηρεσιών: Η νέα νομοθεσία θα εκσυγχρονίσει τους κανόνες στον τομέα των κατασκευών και των μεταφορών. Θα προταθεί νέος νόμος για τις Υπηρεσίες Κατασκευών. Παράλληλα, θα στηριχθούν οι υπηρεσίες εφαρμογών και συντηρήσεων ενώ θα αφαιρεθούν περιττοί κανονισμοί.Στήριξη των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων: Για να βοηθήσει τις ΜΜΕ να αξιοποιήσουν καλύτερα τις δυνατότητες ανάπτυξης στην ενιαία αγορά, η Επιτροπή εισάγει έναν νέο ορισμό για τις μικρές επιχειρήσεις μεσαίας κεφαλαιοποίησης (SMCs), επεκτείνοντας ορισμένα από τα προνόμια των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(51)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(162)
- Υγεία(335)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.