Ρεύμα: Νέο τοπίο στον ανταγωνισμό με προσφορές, πακέτα & loyalty
ηλεκτρισμού διανύει μία περίοδο έντονων ανακατατάξεων κατά την οποία, όπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, "ο ανταγωνισμός δεν παίζεται πια μόνο στη χρέωση ανά κιλοβατώρα". Μετά από χρόνια όπου οι καταναλωτές εστίαζαν σχεδόν αποκλειστικά στη χαμηλότερη τιμή, οι πάροχοι ενέργειας καλούνται σήμερα να διαφοροποιηθούν με νέα προϊόντα, σταθερότητα, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και προγράμματα επιβράβευσης. Όπως σημειώνουν ειδικοί, οι καταναλωτές αναζητούν εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και πιο ολοκληρωμένες λύσεις. Ενδεικτικό είναι ότι τα loyalty schemes, οι έξυπνες εφαρμογές, οι συνδυαστικές προσφορές και οι συνεργασίες με εταιρείες λιανικής, τράπεζες ή αεροπορικές καθώς και οι πράσινες υπηρεσίες μπαίνουν δυναμικά στο προσκήνιο. Η τιμή θα συνεχίσει να μετρά, αλλά η εμπειρία πελάτη είναι αυτή που θα κρατήσει τον καταναλωτή σημειώνουν στελέχη της αγοράς. Όπως ανέφερε ο B2C Director της Protergia κ. Αθανάσιος Δόσης μιλώντας σε εκδήλωση του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(55)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(113)
- Υγεία(316)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.