πριν από  1 ημέρα 12 ώρες

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Ας ξεκινήσουμε πρώτα με το τι είναι η ρεζέρβα ανάγκης και γιατί υπάρχει; Οι ρεζέρβες αυτού τύπου -δηλαδή οι λεπτοί και πιο μικροί τροχοί έκτακτης ανάγκης- δεν είναι υποχρεωτικοί από τη νομοθεσία. Έτσι πολλές σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες τις έχουν αντικαταστήσει με κιτ επισκευής ελαστικών. Παρ' όλα αυτά, το συγκεκριμένο είδος ρεζέρβας διατηρεί την αξία του: Είναι ελαφρύ, καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο στο πορτμπαγκάζ και σου επιτρέπει να συνεχίσεις νόμιμα να κινείσαι... αλλά μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αν και δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διάταξη του ΚΟΚ που να καθορίζει ανώτατο όριο χιλιομέτρων ή ημερών χρήσης της ρεζέρβας ανάγκης, υπάρχουν αυστηροί κανόνες για την κατάσταση του ίδιου του ελαστικού. Σύμφωνα με το Άρθρο 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η κυκλοφορία με φθαρμένα ή επικίνδυνα ελαστικά (π.χ. με εμφανή νήματα, σκισίματα ή βάθος πέλματος κάτω από 1,6 χιλιοστά) συνιστά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: environment
    Palo presentation