Σούπερ μάρκετ: Ο Κώδικας Δεοντολογίας δεν έφερε μείωση τιμών, αλλά προωθητικών ενεργειών
Κώδικας Δεοντολογίας για τις προωθητικές ενέργειες, τον οποίο νομοθέτησε η κυβέρνηση, θα λειτουργούσε ως μηχανισμός συγκράτησης των τιμών στα σούπερ μάρκετ, τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν πως όχι μόνο δεν επιτεύχθηκε ο στόχος, αλλά η αγορά κινήθηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας, στο πλαίσιο του συνεδρίου του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η εισαγωγή του Κώδικα οδήγησε σε δραστική μείωση του ποσοστού των επώνυμων προϊόντων που διατίθενται με έκπτωση ή προωθητική ενέργεια. Από 56,2% το 2023 και 56,3% το 2024, το μερίδιο των προωθητικών ενεργειών κατρακύλησε στο 34,1% το 2025. Η αγορά, δηλαδή, έχασε σχεδόν το ένα τρίτο των προσφορών που αποτελούσαν διαχρονικά βασικό "μαξιλάρι" για τον οικογενειακό προϋπολογισμό.Πάνω από τον κλαδικό πληθωρισμό η αύξηση των τιμών σε προϊόντα με προωθητικές ενέργειες Παράλληλα, με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(60)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(108)
- Υγεία(372)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.