πριν από  3 ημέρες 15 ώρες

Powergame.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κώδικας Δεοντολογίας για τις προωθητικές ενέργειες, τον οποίο νομοθέτησε η κυβέρνηση, θα λειτουργούσε ως μηχανισμός συγκράτησης των τιμών στα σούπερ μάρκετ, τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν πως όχι μόνο δεν επιτεύχθηκε ο στόχος, αλλά η αγορά κινήθηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας, στο πλαίσιο του συνεδρίου του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η εισαγωγή του Κώδικα οδήγησε σε δραστική μείωση του ποσοστού των επώνυμων προϊόντων που διατίθενται με έκπτωση ή προωθητική ενέργεια. Από 56,2% το 2023 και 56,3% το 2024, το μερίδιο των προωθητικών ενεργειών κατρακύλησε στο 34,1% το 2025. Η αγορά, δηλαδή, έχασε σχεδόν το ένα τρίτο των προσφορών που αποτελούσαν διαχρονικά βασικό "μαξιλάρι" για τον οικογενειακό προϋπολογισμό.Πάνω από τον κλαδικό πληθωρισμό η αύξηση των τιμών σε προϊόντα με προωθητικές ενέργειες Παράλληλα, με...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: environment
    Palo presentation