Τράπεζες: Νέα προϊόντα για ενίσχυση της αποταμίευσης με στροφή στα αμοιβαία
αποταμίευσης που δεν βρίσκεται πλέον στον λογαριασμό ταμιευτηρίου, αλλά στην επένδυση ακόμη και μικροποσών που μπαίνουν συστηματικά στον "κουμπαρά" (ψηφιακό σήμερα), θέλουν να βάλουν τους πελάτες τους οι τράπεζες, με "αρωγό" τα αμοιβαία κεφάλαια. Η έμφαση δίνεται στους νέους, οι οποίοι δύσκολα αποταμιεύουν και επενδύουν (μελέτες των τραπεζών δείχνουν ότι το 75% των νέων ζει μέρα με την μέρα και η έννοια της αποταμίευσης/επένδυσης δεν αποτελεί προτεραιότητα), χωρίς βεβαίως να αποκλείονται οι πελάτες και των άλλων ηλικιών, που έχουν βιώσει τις μειώσεις επιτοκίων και το τέλος των αποδόσεων από το παραδοσιακό ταμιευτήριο. Το επόμενο βήμα καινοτομίας στον χώρο των αποταμιευτικών/επενδυτικών προϊόντων έκανε η Eurobank, ανακοινώνοντας την υπηρεσία EverydayInvest, όπου οι καθημερινές συναλλαγές αξιοποιούνται για επενδυτικούς σκοπούς. Με κάθε συναλλαγή που ο πελάτης πραγματοποιεί μέσω της χρεωστικής του κάρτας Eurobank, συνδεδεμένης με την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(39)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(118)
- Υγεία(342)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.