Τα... υποκειμενικά
-Μάθατε για την πλήρη και ολοκληρωμένη επί σκηνής κολποσκόπηση που περιελάμβανε η παράσταση "Η νύφη και το "Καληνύχτα Σταχτοπούτα"". Από το κείμενο της Γκρέτας Χριστοφιλοπούλου με τίτλο "Από την Επίδαυρο στον Ενδοκολπικό Σοσιαλ - Νιχιλισμό. Η Ευαγγελάτου, το Φεστιβάλ και η Τέχνη ως δημόσιο βιολογικό reality" με την άδειά της τα ακόλουθα αποσπάσματα: {..} Ε λοιπόν κυρά μου, η βασική λειτουργία της Τέχνης σε μια ελεύθερη κοινωνία δεν είναι να "σοκάρει", αλλά να αποκαθιστά μέτρο, να αποκαθάρει πάθη, να φανερώνει την αλήθεια με τρόπο αισθητικό. Όχι να αναπαριστά ωμά τις εκκρίσεις της νιχιλιστικής φαντασίωσης. Όταν το ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή όλοι εμείς οι φορολογούμενοι, πληρώνει για να παρακολουθήσει ο πολίτης τα τοιχώματα του κόλπου μιας performer σε live μετάδοση, δεν έχουμε πια να κάνουμε με πολιτισμό. Έχουμε να κάνουμε με ιδεολογική πορνογραφία μεταμφιεσμένη σε κρατική υποτροφία. {...} {..} Η υπεράσπιση τέτοιων "έργων" δεν είναι πια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(21)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(49)
- Θεσσαλία(210)
- Θεσσαλονίκη(27)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(143)
- Μακεδoνία(51)
- Πελοπόννησος(150)
- Στερεά Ελλάδα(81)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.