Moneypress.gr

Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά παρουσίασε ανάπτυξη 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα Bazaar, που είχαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 17,6%...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Inthecity.gr

Photo by Mehrad Vosoughi on Unsplash Η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του 2020 παρουσίασε ανάπτυξη της τάξης του 8,4%, ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά άνοδο σε ποσοστό 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Anatolh.com

Στα "χέρια" λίγων, πολύ λίγων, προϊόντων βρίσκεται το μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen. Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών, το 80% του τζίρου των ταχυκίνητων κωδικών (FMCGs) στα σούπερ μάρκετ παράγεται από το 10% των κωδικών που πωλούνται σε αυτά, με το 67% των κωδικών να πραγματοποιεί μόλις το 2% των...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Brief.com.cy

Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του 2020 στην Ελλάδα Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών (βασικά είδη καθημερινής χρήσης, όπως το γάλα, το ψωμί, είδη οικιακής χρήσης, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά.παρουσίασαν ανάπτυξη 8,7%.

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Epixeiro

Η Nielsen διοργάνωσε, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020, το Webinar "FMCG COVIDISRUPTION - Winning In Changing Times" για την ελληνική αγορά. Ομιλητές από πλευράς Nielsen ήταν ο Βάιος Δημοράγκας, Managing Director της εταιρείας για Ελλάδα και Βουλγαρία, ο Γιάννης Μπίστης, Intelligent Analytics Leader για Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία και ο Αναστάσης Πανουσόπουλος...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Με μεγάλη επιτυχία, η Nielsen διοργάνωσε το Webinar "FMCG COVIDISRUPTION - Winning In Changing Times" για την ελληνική αγορά, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020. Ομιλητές από πλευράς Nielsen ήταν ο Βάιος Δημοράγκας, Managing Director της εταιρείας για Ελλάδα και Βουλγαρία, ο Γιάννης Μπίστης, Intelligent Analytics Leader για Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία και ο Αναστάσης...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Fortunegreece.com

Η μείωση των εισοδημάτων από τη μία μεριά και ο "εγκλεισμός" από την άλλη "ρίχνουν" τη διάθεση των Ελλήνων καταναλωτών, που εμφανίζονται ως οι πιο απαισιόδοξοι μεταξύ των Ευρωπαίων, με βάση στοιχεία του ΙΟΒΕ (δείκτης οικονομικής συγκυρίας - Νοέμβριος) ενώ είναι και οι μόνοι που εξακολουθούν να ψωνίζουν online με μόνο διαθέσιμο κανάλι φυσικών καταστημάτων τα...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Fpress.gr

Με σημαντικές αλλαγές στη ζωή των καταναλωτών, βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες παγκοσμίως εμφανίζονται πλέον δύο νέες μεγάλες κατηγορίες Aνάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά ανάπτυξη 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Fortunegreece.com

Η μείωση των εισοδημάτων από τη μία μεριά και ο "εγκλεισμός" από την άλλη "ρίχνουν" τη διάθεση των Ελλήνων καταναλωτών, που εμφανίζονται ως οι πιο απαισιόδοξοι μεταξύ των Ευρωπαίων, με βάση στοιχεία του ΙΟΒΕ (δείκτης οικονομικής συγκυρίας - Νοέμβριος) ενώ είναι και οι μόνοι που εξακολουθούν να ψωνίζουν online με μόνο διαθέσιμο κανάλι φυσικών καταστημάτων τα...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Bankwars.gr

Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά ανάπτυξη 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα Bazaar, που είχαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 17,6% και 13,3%...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά ανάπτυξη 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα Bazaar, που είχαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 17,6% και 13,3%...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Ανάπτυξη 8,4% παρουσίασε η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο δεκάμηνο του έτους ενώ το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά ανάπτυξη 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα Bazaar, που είχαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 17,6% και 13,3%...

   ·    πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες  ·    

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Επιχειρήσεις
Palo presentation