Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην...
Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Ηλεκτρονικό εμπόριο και αγοραστική συμπεριφορά Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των...
Σε δυσθεώρητα ύψη έχουν φτάσει και πάλι οι αγορές μέσω ίντερνετ, εδραιώνοντας έτσι τη νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων. Όλοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν την online διαδικασία αγορών. Η έρευνα βασίστηκε στην κίνηση στην πλατφόρμας του Skroutz και τις πωλήσεις των...
Όσα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές ενόψει Black Friday - Έρευνα του Skroutz Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για...
Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής. Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, την καθιερωμένη πλέον μεγάλη ημέρα για το εμπόριο, το Skroutz προτρέπει τους καταναλωτές να...
Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής. Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, την καθιερωμένη πλέον μεγάλη ημέρα για το εμπόριο, το Skroutz προτρέπει τους καταναλωτές να...
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Skroutz καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής. Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, την καθιερωμένη πλέον μεγάλη ημέρα για το εμπόριο, το Skroutz προτρέπει τους καταναλωτές να αναζητούν με ασφάλεια τις...
Δημοσιεύθηκε 24/11/2020 15:22 1 Shares Share Tweet Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Skroutz καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής. Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, την καθιερωμένη πλέον μεγάλη ημέρα για το εμπόριο, το Skroutz προτρέπει...
Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην...
Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην...
Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην...
Εδραιώνεται η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Οικονομία
- Αγορές(121)
- Ακίνητα(4)
- Αναλύσεις(4)
- Ασφάλειες(20)
- Διεθνή(54)
- Ενέργεια(76)
- Επιχειρήσεις(624)
- Εφοδιαστική Αλυσίδα(3)
- Μέσα Ενημέρωσης(184)
- Ναυτιλία(23)
- Φορολογία(20)
- Χρηματιστήρια(69)
- Χρηματοδοτήσεις(5)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.