Αν "έπεσε η γραμμή" σε μια συνομιλία μας με "κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών", πιθανόν να έγινε σκόπιμα
Ήταν το καλοκαίρι του 2024 όταν ο Αμερικανός δημοσιογράφος Chris Colin οριακά απέφυγε ένα σοβαρό τροχαίο με το καινούριο αυτοκίνητό του. Ενώ βρισκόταν εν κινήσει, ξαφνικά σταμάτησαν να λειτουργούν τα φρένα. Ο μηχανικός που το είδε -και όσοι ακολούθησαν- του είπαν ομόφωνα: "Βλέπουμε στο κομπιούτερ ότι έχει πρόβλημα αλλά δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε ποιο είναι ακριβώς". Έτσι ξεκίνησε η επεισοδιακή επικοινωνία του με το "κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών" της αυτοκινητοβιομηχανίας που του το είχε πουλήσει, όπου το πρώτο τηλεφώνημα, με μια υπάλληλο ονόματι Pamela, η οποία τον διαβεβαίωσε ότι θα του τηλεφωνούσε εκείνη με νεότερα την επόμενη κιόλας μέρα, αποδείχθηκε παραπλανητικά καθησυχαστικό. Οι μέρες άρχισαν να περνούν χωρίς νεότερα, οπότε τελικά πήρε ξανά την πρωτοβουλία εκείνος να τηλεφωνήσει στην εταιρεία, για να λάβει από έναν υπάλληλο την απάντηση πως αν δεν αναγνωριζόταν η δυσλειτουργία του οχήματος, δεν θα μπορούσε να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.