Από την ενέργεια μέχρι την κουλτούρα: Πώς η LH Group-Παπαϊωάννου επαναπροσδιορίζει το μοντέλο του fashion retail
Συνέντευξη στην Κατερίνα και Στέλλα Παπαϊωάννου για το πώς η LH Group-Παπαϊωάννου επαναπροσδιορίζει τη βιωσιμότητα στη μόδα Σε μια εποχή όπου η έννοια της "βιωσιμότητας" κινδυνεύει να μετατραπεί σε διαφημιστικό κλισέ, υπάρχουν εταιρίες που την ενσωματώνουν αυθεντικά στον πυρήνα της φιλοσοφίας και της λειτουργίας τους. Ο Όμιλος LH Group-Παπαϊωάννου, με ιστορία δεκαετιών στον χώρο της μόδας -με ισχυρά brands, όπως Polo Ralph Lauren, Villebrequin, Lapin House- και μια βαθιά ριζωμένη αίσθηση ευθύνης, αποδεικνύει πως η πολυτέλεια μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση και μάλιστα να αντλεί δύναμη από αυτήν. Εδώ δεν μιλάμε για συμβολικές πράσινες δράσεις, ούτε για τάσεις που φεύγουν. Μιλάμε για μια ουσιαστική, στρατηγική και μακρόπνοη επένδυση σε έναν νέο τρόπο επιχειρείν: με ενεργειακά αυτόνομα καταστήματα, μείωση εκπομπών CO2 σχεδόν στο μηδέν, ένα φωτοβολταϊκό πάρκο 2,8 MW που καλύπτει το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων, και ένα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.