Γιατί η Gen Z έχει πάθει εμμονή τα ρολόγια της Cartier
Η Cartier κερδίζει τη νέα γενιά, επαναφέροντας τα dress watches στο επίκεντρο της πολυτελούς ωρολογοποιίας. Η Cartier φαίνεται πως ζει μια δεύτερη χρυσή εποχή. Ο γαλλικός οίκος, γνωστός για τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και τη διαχρονική του αισθητική, έχει εξελιχθεί στον απόλυτο αγαπημένο των νέων συλλεκτών ρολογιών, επαναπροσδιορίζοντας τη σύγχρονη έννοια της πολυτέλειας. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από την πλατφόρμα Chrono24, το μερίδιο της Cartier στις αγορές ρολογιών της Generation Z έχει τετραπλασιαστεί τα τελευταία επτά χρόνια -από 1,7% το 2018 σε 6,8% το 2025. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή άνοδο που υποδεικνύει ότι οι νεότεροι λάτρεις της ωρολογοποιίας αναζητούν κάτι διαφορετικό από τη μαζική τάση των ατσάλινων sport watches. Τα εμβληματικά μοντέλα Tank, Santos και Panthere βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της αναγέννησης. Με πιο μικρές κάσες, δερμάτινα λουράκια και χρυσές λεπτομέρειες, αποπνέουν μια κομψότητα που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.