Πώς μπορεί η Gen Z γενιά να ερωτευτεί ξανά την πολυτέλεια
ΜΟΔΑ NEWS Πώς μπορεί η Gen Z γενιά να ερωτευτεί ξανά την πολυτέλεια Η Gen Z αναζητά ειλικρίνεια και ποιότητα. ΓΡΑΦΕΙ: DEMI KARANIKOLAOU 30-05-2025 Getty Images Τι τροφοδοτεί την κατανάλωση αγαθών πολυτελείας, αν όχι τα όνειρα και οι φιλοδοξίες; Δυστυχώς, το όνειρο μοιάζει να είναι ένα ακριβό χόμπι για τη γενιά Gen Z, της οποίας η προσγειωμένη προσέγγιση ζωής αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία της πολυτελείας, την ίδια στιγμή που ο κλάδος αντιμετωπίζει μια κρίση ζήτησης και αξιοπιστίας. Σύμφωνα με την έκθεση της Bain & Company τον Μάιο του 2025, οι παγκόσμιες πωλήσεις πολυτελών αγαθών αναμένεται να μειωθούν φέτος κατά 2-5%. Ενώ ορισμένα προβλήματα είναι εμφανή - όπως οι απειλές των δασμών από τις ΗΠΑ, η παγκόσμια αβεβαιότητα και η κρίση στην Κίνα - το 50% των καταναλωτών το αποδίδει στις αυξήσεις τιμών στα προϊόντα, ενώ το 30% στην έλλειψη ενθουσιασμού για όσα προσφέρει η αγορά. Είναι σαφές, λοιπόν, ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο από την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.