Skinni Societe: Όταν η κουλτούρα της αυτοβελτίωσης γίνεται σύμβολο status
Πριν μερικούς μήνες, η περίπτωση της Liv Schmidt -της 23χρονης influencer που έγινε viral μιλώντας (και πουλώντας) εμμονικά την ιδέα του να είσαι "skinny"- απασχόλησε διεθνή μέσα, προκαλώντας έντονες συζητήσεις για τα όρια ανάμεσα στην ευεξία και τη διαταραχή. Για το φαινόμενο διαβάσαμε πρόσφατα∙ όμως η ιστορία της Schmidt είναι κάτι πολύ περισσότερο από viral περιεχόμενο. Το Skinni Societe είναι σύμπτωμα - και καθρέφτης - μιας κοινωνίας όπου η κουλτούρα της αυτοβελτίωσης και του ελέγχου βάρους έχει εξελιχθεί σε σύμβολο κοινωνικού status και αποδοχής. Aυτό που αποκαλύπτεται μέσα από την περίπτωσή της είναι μια ωμή καταγραφή του πώς η κουλτούρα της "ευεξίας", του ελέγχου βάρους και του body positivity συνυπάρχουν, συγκρούονται και ενίοτε καταρρέουν. View this post on Instagram A post shared by Liv Schmidt (@livsschmidt) Το "νέο" ιδανικό σώμα Η κουλτούρα του "That Girl" -του κοριτσιού που ξυπνά στις 6, κάνει yoga, πίνει matcha και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.