Τα Diesel κομμάτια που σου υπόσχονται στιλ που αρνείται να συμβιβαστεί
Courtesy of Diesel Η καμπάνια Diesel FW25 γίνεται ο οδηγός σου για αντισυμβατικό στιλ με πρωταγωνιστή το denim Όταν το 1978 ο Renzo Rosso ξεκινούσε την Diesel είχε στόχο να δημιουργήσει το πιο καινοτόμο denim. Η Diesel ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έφεραν στην αγορά "επεξεργασμένα" και "φθαρμένα" τζιν, δίνοντάς τους την όψη ενός κομματιού που φοριόταν για καιρό. Που έχει "φθαρεί" πάνω σου. Η δεκαετία του '90, καθιέρωσε την Diesel σε brand- σύμβολο της ανυπότακτης νεολαίας της εποχής, ενώ το μότο "For Successful Living" που συνόδευε τις προκλητικές και ειρωνικές καμπάνιες του συνέδραμαν στη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου attitude - πάντα φορώντας κομμάτια Diesel. Η καμπάνια της μάρκας για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2025 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία του κοινωνικού σχολιασμού και της ειρωνείας: ένα line - up από "ενόχους" γίνεται η έμπνευση για το στιλ της νέας σεζόν. Η Diesel στην εποχή του Glenn Martens & η νέα καμπάνια Το 2020...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.