πριν από  5 ώρες 53 λεπτά

Marieclaire.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Από την Πετρίνα Κίτη Τι κοινό έχουν ένα artisanal βούτυρο με στάμπα Jacquemus, τσάντες Balenciaga σε σχήμα σακούλας από πατατάκια, καλλυντικά σερβιρισμένα σε pancakes, παστάκια με το λογότυπο της Prada και influencer smoothies των 20 δολαρίων; Ακόμα και το χρώμα της χρονιάς λέγεται Mocha Mousse, ενώ η Neiman Marcus έστησε υπερπολυτελή καμπάνια στα εστιατόρια του Μάικλ Τσόου. Η μόδα και το φαγητό είχαν ανέκαθεν μια περίπλοκη και φορτισμένη σχέση. Όπως και το στυλ, το φαγητό είναι καθημερινή ανάγκη, αλλά ταυτόχρονα συμβολίζει απόλαυση, πολυτέλεια και κοινωνική τάξη. Πρόκειται άραγε για νέο φαινόμενο; Όχι ακριβώς. Από την Αναγέννηση και την oλλανδική Golden Age, όσο περισσότερη ποικιλία και φρεσκάδα τροφίμων απεικονιζόταν στους πίνακες τόσο ισχυρότερο ήταν το μήνυμα κοινωνικής ανωτερότητας. Σε εποχές όπου η ψύξη και η μεταφορά ήταν σπάνιες πολυτέλειες, η παρουσία εξωτικών τροφίμων, όπως ο ανανάς, αποτελούσε ένδειξη κύρους - τόσο που...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Μόδα
    Palo presentation