Versace: Ο νέος Creative Director, Dario Vitale, επιλέγει δύο πολύ φρέσκα πρόσωπα στην πρώτη του καμπάνια
Η νέα εποχή για τον οίκο Versace είναι γεγονός. Με τον Dario Vitale να αναλαμβάνει τη θέση του creative director, ο ιστορικός οίκος γυρίζει σελίδα μετά από δεκαετίες υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Versace - πρώτα του Gianni και στη συνέχεια της Donatella. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής, ο Vitale λανσάρει την πρώτη του καμπάνια για τη σειρά γυαλιών Greca, εγκαινιάζοντας με δυναμισμό τη νέα του δημιουργική κατεύθυνση. Η καμπάνια έχει ως πρωταγωνιστές δύο από τα πιο φρέσκα και υποσχόμενα ταλέντα του κινηματογράφου, τον Joseph Quinn και την Aimee Lou Wood. Φωτογραφημένη στο Λονδίνο από τους Anuschka Blommers και Niels Schumm, με styling του Leopold Duchemin, η σειρά εικόνων λειτουργεί ως μελέτη χαρακτήρων. Μέσα από ήρεμα, στοχαστικά πορτρέτα, η καμπάνια εξερευνά τη σχέση ανάμεσα στην ταυτότητα, τη σκέψη και τη σιωπή. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.