1o Marketing Summit: Η ανάγκη των brands για συναισθηματική σύνδεση, σκοπό και αξία
Με φόντο τη φυσική ομορφιά της Μεσσηνίας και τις υπέροχες εγκαταστάσεις της Costa Navarino, η αυλαία του 1ου Marketing Summit που διοργανώνεται από την Boussias Events άνοιξε, φιλοξενώντας συναντήσεις και στρατηγικές συζητήσεις με 40 Marketing Heads, από brands που σημειώνουν την υψηλότερη εξωστρέφεια στην ελληνική αγορά. Η διήμερη διοργάνωση, στα insights panels της 1ης ημέρας έθεσε στο επίκεντρο της συζήτησης την ανάγκη των brands να ενεργοποιούν συναισθηματικά και ουσιαστικά το κοινό τους και, όπως επεσήμανε η βασική εισηγήτρια Σοφία Πρωτονοταρίου, CEO, Truberries: "Feeling Alive is the most undervalued KPI in Marketing". Στη συζήτηση που συντόνισε η Χριστίνα Μαλτέζου, Senior Marketing Executive, με την εισηγήτρια και τον Γιώργο Χατζηδάκη, Head of Marketing, Papastratos, υπογραμμίστηκε ότι "στον κόσμο υπερπληροφόρησης, άγχους και ταχύτητας προκύπτει έντονη ανάγκη για συναισθηματικά φορτισμένες εμπειρίες, όπου τα brands καλούνται να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.