πριν από  4 ώρες 53 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Σίσσυς Σταυροπιερράκου Στον σχεδιασμό νέων πρότυπων υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης προχωρά η ΑΑΔΕ, επιδιώκοντας να καταστούν τα καταστήματα της φορολογικής διοίκησης πιο "φιλικά" προς τον πολίτη. Βασικός στρατηγικός στόχος της ΑΑΔΕ είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και για τον σκοπό αυτό επενδύει στην οργάνωση των υπηρεσιών που παρέχει, τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης και τη μετεξέλιξη των φορολογικών Υπηρεσιών. Όπως ανέφερε ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής, μιλώντας πρόσφατα στο 13ο Tax Forum στη Θεσσαλονίκη, η στρατηγική της ΑΑΔΕ έχει δύο άξονες: ο πρώτος είναι η ύπαρξη ψηφιακών εργαλείων για τα πάντα και ο δεύτερος η ύπαρξη καναλιών φυσικής εξυπηρέτησης για όσους δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά τα εργαλεία". Πρόσθεσε μάλιστα ότι "χτίζονται" ειδικοί χώροι, με έμφαση σε Αττική και Θεσσαλονίκη και με πρόσβαση σε κοινόχρηστους υπολογιστές, για την παροχή...

πριν από  5 ώρες 41 λεπτά

Imerisia.gr

Τη μετάβαση σε ένα σύγχρονο και πιο αποδοτικό μοντέλο εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων δρομολογεί η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), μέσα από ένα φιλόδοξο σχέδιο αναδιάρθρωσης των φυσικών υπηρεσιών της και την υιοθέτηση νέων προτύπων λειτουργίας, που συνδυάζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό με την ενίσχυση της φυσικής παρουσίας, για όσους την έχουν ανάγκη.

πριν από  6 ώρες 35 λεπτά

Flash.gr

Ένα ακόμη βήμα για την εξάλειψη γραφειοκρατικών καθυστερήσεων στην διεκπεραίωση φορολογικών υποθέσεων και την ταχεία και πλήρη ενημέρωση των πολιτών κάνει η ΑΑΔΕ με τη δημιουργία νέων πρότυπων υπηρεσιών και την λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των καταστημάτων με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση. Το έργο...

πριν από  8 ώρες 18 λεπτά

Tovima.gr

Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των φορολογούμενων σχεδιάζει η ΑΑΔΕ με την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τη δημιουργία νέων πρότυπων υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης οι οποίες θα είναι πιο "φιλικές" στους πολίτες. Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας και η εξυπηρέτηση των πολιτών με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation