ΑΑΔΕ: Μέχρι πότε θα διαρκέσει η πιλοτική λειτουργία της νέας εφαρμογής για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία
Μια νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία υλοποιεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ, για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης "ΑΦΜ και Κλειδάριθμου" ή μόνο "Κλειδάριθμου", αντίστοιχα. Ειδικότερα, προσφέρονται οι εξής δυνατότητες: Για άτομα με δυσκολία στην ακοή: • αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο • διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα Για ξενόγλωσσους χρήστες: • αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα). Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.