Affidea και ΕΛΑΜ για το "Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας"
"Ηθικό Μάρκετινγκ και η Επίδραση της Τεχνολογίας στον Κλάδο Υγείας". Αυτός ήταν ο τίτλος της ημερίδας που συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και η Affidea, θέτοντας στο επίκεντρο ένα επίκαιρο και ουσιαστικό ζήτημα. Ανοίγοντας τις εργασίες της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου στην Αθήνα, ο Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Γραμματέας της ΕΛΑΜ, υπογράμμισε ότι το ηθικό μάρκετινγκ λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα του ασθενούς, διαφυλάσσοντας την ελεύθερη λήψη αποφάσεων σε θέματα υγείας με διαφάνεια και υπευθυνότητα. Ο Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής του ΟΠΑ και Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΑΜ, τόνισε πως αποτελεί όχι μόνο αναγκαιότητα λόγω της κρισιμότητας των υπηρεσιών υγείας, αλλά και στρατηγική επιλογή για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της εταιρικής αξιοπιστίας. Ο Ευάγγελος Κατσίκης, Νομικός Σύμβουλος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, ανέλυσε τον διαχωρισμό μεταξύ "διαφήμισης" και "επικοινωνίας" και αναφέρθηκε στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.