πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της αγοράς, με σημαντικό περιθώριο κέρδους για το δεύτερο τρίμηνο ο όμιλος Ahold Delhaize, επισημαίνοντας κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ότι η ισχυρή απόδοση στην Ευρώπη αντισταθμίστηκε από τις μειώσεις τιμών στις αλυσίδες του στις ΗΠΑ. Ο ολλανδικός όμιλος σούπερ μάρκετ, ο οποίος λειτουργεί τις αλυσίδες Stop & Shop, Giant, Food Lion και Hannaford στις ΗΠΑ και τις αλυσίδες Albert Heijn και Delhaize σε Ολλανδία και Βέλγιο, ανέφερε υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους 4% για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας και τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Στο επίκεντρο της απόδοσης της Ahold Delhaize βρέθηκε η omnichannel στρατηγική που εφαρμόζει στις μάρκες της Η απόδοση της Ahold Delhaize Ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση 13,4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη στα 9,94 δισεκατομμύρια ευρώ (11,51 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 9,82 δισεκατομμύρια ευρώ για την περιοχή. "Στην...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation