Ahold Delhaize: Εντός εκτιμήσεων το β' τρίμηνο - Πώς έπιασε τους στόχους της
Ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της αγοράς, με σημαντικό περιθώριο κέρδους για το δεύτερο τρίμηνο ο όμιλος Ahold Delhaize, επισημαίνοντας κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ότι η ισχυρή απόδοση στην Ευρώπη αντισταθμίστηκε από τις μειώσεις τιμών στις αλυσίδες του στις ΗΠΑ. Ο ολλανδικός όμιλος σούπερ μάρκετ, ο οποίος λειτουργεί τις αλυσίδες Stop & Shop, Giant, Food Lion και Hannaford στις ΗΠΑ και τις αλυσίδες Albert Heijn και Delhaize σε Ολλανδία και Βέλγιο, ανέφερε υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους 4% για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας και τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Στο επίκεντρο της απόδοσης της Ahold Delhaize βρέθηκε η omnichannel στρατηγική που εφαρμόζει στις μάρκες της Η απόδοση της Ahold Delhaize Ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση 13,4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη στα 9,94 δισεκατομμύρια ευρώ (11,51 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 9,82 δισεκατομμύρια ευρώ για την περιοχή. "Στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.