AI, retail media και unified commerce από την ελίτ του omnichannel retail
Στο 2ο Omnichannel Retail Conference, παρουσιάζονται οι σύγχρονες τάσεις στο Unified Commerce μέσα από πραγματικά case studies εφαρμοσμένης omnichannel στρατηγικής και δοκιμασμένες πρακτικές από επαγγελματίες του χώρου. Από τον Philip Kotler, τον "πατέρα του σύγχρονου marketing", μέχρι κορυφαία στελέχη του ελληνικού λιανεμπορίου και διεθνείς experts, το φετινό Omnichannel Retail Conference συγκεντρώνει το απόλυτο mix πρακτικής γνώσης, καινοτομίας και εφαρμογής. Τον Philip Kotler πλαισιώνουν η Olga Yurovski (CEO, Shopperations), που θα παρουσιάσει case studies από FMCG brands που μετασχηματίζουν τη στρατηγική τους στο retail με βάση τα real-time shopper data και ο Prof. Michiel Van Crombrugge (Erasmus University Rotterdam), που θα αναφερθεί στη δυναμική είσοδο των FMCG brands στο direct-to-consumer κανάλι. Στο συνέδριο θα αναλυθεί, μεταξύ άλλων, ο ρόλος του ΑΙ και της συνεργασίας brand-retailer στη νέα εποχή του unified commerce.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.