Ο καταναλωτής δεν το αντέχει αλλά η επίσκεψη στο σουπερμάρκετ είναι υποχρεωτική Ενώ ο καταναλωτής πληρώνει πάνω κάτω τα ίδια για κάποιο προϊόν στο σούπερ μάρκετ μόνο που...δεν αγοράζει τα ίδια. Οι συσκευασίες μειώνονται ή πιο σωστά μειώνεται το περιεχόμενο τους, τα κομμάτια εντός τους ελαττώνονται και ο καταναλωτής αναρωτιέται γιατί αναγκάζεται να πηγαίνει τελικά...
Επειδή λεφτά δεν υπάρχουν, επειδή η τσέπη δεν σηκώνει και ο καταναλωτής δεν αντέχει αλλά η επίσκεψη στο σουπερμάρκετ είναι υποχρεωτική και επειδή το σοκ με τους λογαριασμούς που καλπάζουν μοιράζει ήδη εγκεφαλικά, ο τρόπος να μπει φρένο στην εβδομαδιαία δαπάνη παραμένει ο γνωστός, shrinkflation. Κάπως έτσι πληρώνεις πάνω κάτω τα ίδια μόνο που...δεν αγοράζεις τα ίδια.
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.