Ακρίβεια: Στα απαραίτητα περιορίζονται τα νοικοκυριά - Είδη πολυτελείας κρέας και σοκολάτα
Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ εξακολουθούν να αποτελούν τη σταθερά του εγχώριου λιανεμπορίου, καταγράφοντας σημαντική αύξηση τζίρου στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά κατά το διάστημα 5 Ιανουαρίου-13 Απριλίου 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, ο τζίρος αυξήθηκε συνολικά κατά 6,1%. Ειδικότερα, στις τελευταίες εβδομάδες του Μαρτίου και την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, η άνοδος ήταν ακόμα εντονότερη: +10,9% την εβδομάδα έως 23 Μαρτίου+7,8% την εβδομάδα έως 30 Μαρτίου+8,4% την εβδομάδα έως 6 Απριλίου+15,0% την εβδομάδα έως 13 Απριλίου Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ διατήρησε σταθερή ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, ωφελούμενος τόσο από τις μεταβολές στη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά την πανδημία, όσο και από τον έντονο πληθωρισμό της τελευταίας τριετίας.Στασιμότητα στα διαρκή καταναλωτικά αγαθά Αντίθετα, η αγορά διαρκών καταναλωτικών αγαθών (εκτός σούπερ μάρκετ και τροφίμων) παρουσιάζει "μούδιασμα" στο α' τρίμηνο του 2025. Οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.