πριν από  8 ώρες 47 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μέσα σε μία δεκαετία ο ελληνικός ακτοπλοϊκός στόλος έχει μεταλλαχθεί καθώς εκτός από το γεγονός ότι αυξήθηκε σε αριθμό πλοίων, σχεδόν διπλασιάστηκε το μερίδιο που έχουν σε αυτόν τα ταχύπλοα σκάφη. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει καλύτερη ή γρηγορότερη εξυπηρέτηση για τους νησιώτες και τους επισκέπτες της νησιωτικής χώρας καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, αφού τα ταχύπλοα δρομολογούνται για μικρό μόνο χρονικό διάστημα και κυρίως στην τετράμηνη κορύφωση της καλοκαιρινής σεζόν. Ως αποτέλεσμα η ετήσια οικονομική θέση των ταχυπλόων, όχι μόνο δεν επιβαρύνεται από μήνες ζημιογόνου λειτουργίας αλλά, αντιθέτως, πριμοδοτείται με εύρωστη κερδοφορία από το γεγονός ότι λειτουργούν μόνο τους μήνες της αυξημένης ζήτησης. Τι συζητήθηκε κατά τη διαβούλευση της Επιτροπής Ανταγωνισμού στο πλαίσιο της σύνταξης της ετήσιας κλαδικής μελέτης. Είναι χαρακτηριστικό πως το 2012 επί συνόλου 50 πλέον πλοίων τα ταχύπλοα ήταν μόλις 13 με μερίδιο 26% στον στόλο. Δώδεκα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation