Amazon: Η νέα σειρά Amazon Grocery αλλάζει τη στρατηγική της εταιρείας στη λιανική
Η Amazon δεν αρκείται πλέον στις παραδόσεις και τα cloud. Με ένα τολμηρό βήμα, η εταιρεία μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στον χώρο των τροφίμων, παρουσιάζοντας τη νέα της ιδιωτική ετικέτα Amazon Grocery, σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικόυ ESM. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια στρατηγική επανατοποθέτηση της εταιρείας: όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών, αλλά και ως παραγωγός και διανομέας προϊόντων διατροφής, με έμφαση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.Amazon: Από τα ψηφιακά ράφια στα ράφια των σούπερ μάρκετ Η νέα σειρά Amazon Grocery θα διατίθεται τόσο μέσω του Amazon.com όσο και στα φυσικά καταστήματα Amazon Fresh στις Ηνωμένες Πολιτείες. Με περισσότερα από 1.000 προϊόντα - από γάλα και φρούτα μέχρι έτοιμα γεύματα και είδη φούρνου - η εταιρεία στοχεύει να γίνει σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές που θέλουν ποιοτικά προϊόντα χωρίς υπερβολές στις τιμές. Η Amazon υπόσχεται ότι το 80% των προϊόντων της σειράς θα κοστίζει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Amazon δεν αρκείται πλέον στις παραδόσεις και τα cloud. Με ένα τολμηρό βήμα, η εταιρεία μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στον χώρο των τροφίμων, παρουσιάζοντας τη νέα της ιδιωτική ετικέτα Amazon Grocery, σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικόυ ESM. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια στρατηγική επανατοποθέτηση της εταιρείας: όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών, αλλά και ως...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.