Αν δεν είναι στα social...
Τα βλέπουμε παντού, τα χρησιμοποιούμε, τα αξιοποιούμε, άλλοι "ζουν" μέσα από αυτά αλλά όταν κολοσσοί όπως η Hermes, καταγράφουν την πρώτη τους πτώση σε πωλήσεις από το 2020, λόγω διακριτικής ή και απουσίας στα social media, τότε το αποτύπωμά τους στην εμπορικότητα και την ανάγκη διατήρησης σε υψηλό επίπεδο κλάδων όπως η πολυτέλεια -γιατί χρειάζεται και αυτή- γίνεται κραυγαλέο. Τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο γαλλικός οίκος για το α' εξάμηνο του 2025, κατέγραψε μια υποχώρηση της τάξης του 4% για αρώματα και καλλυντικά, κατηγορίες προϊόντων που μαζί με τα ρολόγια, δεν αποτελούσαν μεν τον πυρήνα της δραστηριότητας του οίκου, αλλά σαφώς αντανακλούσαν ευρύτερα σημεία αναφοράς. Η Hermes παρέμεινε για χρόνια σκόπιμα διακριτική, ακολουθώντας την τακτική της περιορισμένης κυκλοφορίας προϊόντων - το exclusivity εξάλλου κάνει το μη απαραίτητο, αναγκαίο - και αποφεύγοντας οποιαδήποτε ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία. Αν και αυτό συνάδει με τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.