πριν από  8 ώρες 43 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα βλέπουμε παντού, τα χρησιμοποιούμε, τα αξιοποιούμε, άλλοι "ζουν" μέσα από αυτά αλλά όταν κολοσσοί όπως η Hermes, καταγράφουν την πρώτη τους πτώση σε πωλήσεις από το 2020, λόγω διακριτικής ή και απουσίας στα social media, τότε το αποτύπωμά τους στην εμπορικότητα και την ανάγκη διατήρησης σε υψηλό επίπεδο κλάδων όπως η πολυτέλεια -γιατί χρειάζεται και αυτή- γίνεται κραυγαλέο. Τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο γαλλικός οίκος για το α' εξάμηνο του 2025, κατέγραψε μια υποχώρηση της τάξης του 4% για αρώματα και καλλυντικά, κατηγορίες προϊόντων που μαζί με τα ρολόγια, δεν αποτελούσαν μεν τον πυρήνα της δραστηριότητας του οίκου, αλλά σαφώς αντανακλούσαν ευρύτερα σημεία αναφοράς. Η Hermes παρέμεινε για χρόνια σκόπιμα διακριτική, ακολουθώντας την τακτική της περιορισμένης κυκλοφορίας προϊόντων - το exclusivity εξάλλου κάνει το μη απαραίτητο, αναγκαίο - και αποφεύγοντας οποιαδήποτε ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία. Αν και αυτό συνάδει με τους...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation