Αν δεν καταλάβεις τον πελάτη σου, δεν θα μπορέσεις να τον κερδίσεις!
Του Ηλία Παπαγεωργιάδη Ο δύσκολος δρόμος προς την επιτυχία περνάει μέσα από την κατανόηση των αναγκών του πελάτη σου. Ο "εύκολος" δρόμος Την ώρα που το επιχειρείν για τους μικρομεσαίους στην Ελλάδα γίνεται δυσκολότερο κάθε μήνα που περνάει, η πλειοψηφία όσων ξεκινούν νέα δουλειά (αλλά και των περισσότερων που έχουν ήδη αρχίσει την επιχειρηματική τους προσπάθεια) δείχνει να είναι πνευματικά εγκλωβισμένη σε έναν "τυφλοσούρτη", ένα συγκεκριμένο παρωχημένο μοντέλο δουλειάς, που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε "κλάματα": Α. Συνήθως επενδύουν όλα τους τα χρήματα στη δουλειά που θέλουν να ξεκινήσουν (όλα όμως, συχνά δανείζονται κιόλας!) Β. Δεν έχουν μελετήσει τίποτε σοβαρά, στην πράξη όλα είναι επιφανειακά και απλά αντιγράφουν άλλους που (νομίζουν πως) πέτυχαν. Γ. Κάνουν μία σελίδα στα social media και στέλνουν πρόσκληση σε γνωστούς και φίλους. Μετά ψάχνουν κάποιον "φθηνό και αποτελεσματικό για να τους διαφημίσει". Δ. Στο καλό σενάριο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.