Ανταγωνισμός στα λιμάνια: Πώς η Πορτογαλία επενδύει €4,6 δισ. για να γίνει η "Ατλαντική Πύλη" της Ευρώπης
Του Γιώργου Σ. Σκορδίλη Η Πορτογαλία επιδιώκει να θέσει τα λιμάνια της στο κέντρο της οικονομικής και διεθνούς στρατηγικής της, με το νέο σχέδιο "Portos 5+". Στόχος είναι η χώρα να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση μεταξύ Ατλαντικού και Μεσογείου και να εξελιχθεί σε βασικό κόμβο για το παγκόσμιο εμπόριο και τις συνδέσεις με την υπόλοιπη Ευρώπη. Το πρόγραμμα προβλέπει επενδύσεις 4,6 δισ. ευρώ έως το 2035, εκ των οποίων περίπου 3 δισ. ευρώ θα προέλθουν από ιδιωτικά κεφάλαια. Οι υπόλοιποι πόροι θα προέλθουν από την κρατική λιμενική αρχή και ευρωπαϊκά κονδύλια. Οι βασικοί στόχοι είναι φιλόδοξοι: αύξηση κατά 50% του όγκου φορτίων στα 125 εκατ. τόνους τον χρόνο, διακίνηση 6,5 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων (TEU) και 3 εκατ. επιβατών μέχρι το 2035, μείωση εκπομπών CO2 κατά 80% και πλήρης ψηφιοποίηση όλων των λιμενικών εγκαταστάσεων. Η εφαρμογή του σχεδίου περιλαμβάνει έργα σε όλα τα μεγάλα εμπορικά λιμάνια της χώρας. •Σίνες: Επέκταση του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Του Γιώργου Σ. Σκορδίλη Η Πορτογαλία επιδιώκει να θέσει τα λιμάνια της στο κέντρο της οικονομικής και διεθνούς στρατηγικής της, με το νέο σχέδιο "Portos 5+". Στόχος είναι η χώρα να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση μεταξύ Ατλαντικού και Μεσογείου και να εξελιχθεί σε βασικό κόμβο για το παγκόσμιο εμπόριο και τις συνδέσεις με την υπόλοιπη Ευρώπη. Το πρόγραμμα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.