πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Νέα έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να ξεχωρίσουν τις πραγματικές προσφορές από τις ψηφιακές παγίδες. Οι καταναλωτές εμφανίζονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί απέναντι στις διαδικτυακές προσφορές, καθώς οι ψηφιακές απάτες εξελίσσονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, η πλειονότητα των χρηστών εκφράζει έντονη ανησυχία τόσο για την ασφάλεια των συναλλαγών όσο και για την αξιοπιστία των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 63% των καταναλωτών αντιμετωπίζει με δυσπιστία προσφορές που μοιάζουν "υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές", ενώ περίπου οι μισοί αποφεύγουν αναρτήσεις από άγνωστες σελίδες ή brand. Παράλληλα, σχεδόν 6 στους 10 έχουν στοχοποιηθεί από απόπειρες phishing, με ολοένα περισσότερους να αναγνωρίζουν ότι πλέον οι απάτες γίνονται πιο πειστικές μέσω τεχνικών AI και deepfake. Η...

πριν από  1 ημέρα 11 ώρες

ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, προκειμένου να λειτουργήσουν ως φίλτρο πρόληψης για τους καταναλωτές σε φαινόμενα διαδικτυακής απάτης, έχουν ξεκινήσει από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, όπως ανέφερε ο πρόεδρός της, Σταύρος Καφούνης, στο πλαίσιο παρουσίασης σχετικής έρευνας για την ηλεκτρονική απάτη στην Ελλάδα, που παράγγειλε η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation