Ανησυχία για "έξυπνες" διαδικτυακές απάτες: Πώς η AI αλλάζει το τοπίο των e-αγορών
Νέα έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να ξεχωρίσουν τις πραγματικές προσφορές από τις ψηφιακές παγίδες. Οι καταναλωτές εμφανίζονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί απέναντι στις διαδικτυακές προσφορές, καθώς οι ψηφιακές απάτες εξελίσσονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, η πλειονότητα των χρηστών εκφράζει έντονη ανησυχία τόσο για την ασφάλεια των συναλλαγών όσο και για την αξιοπιστία των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 63% των καταναλωτών αντιμετωπίζει με δυσπιστία προσφορές που μοιάζουν "υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές", ενώ περίπου οι μισοί αποφεύγουν αναρτήσεις από άγνωστες σελίδες ή brand. Παράλληλα, σχεδόν 6 στους 10 έχουν στοχοποιηθεί από απόπειρες phishing, με ολοένα περισσότερους να αναγνωρίζουν ότι πλέον οι απάτες γίνονται πιο πειστικές μέσω τεχνικών AI και deepfake. Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, προκειμένου να λειτουργήσουν ως φίλτρο πρόληψης για τους καταναλωτές σε φαινόμενα διαδικτυακής απάτης, έχουν ξεκινήσει από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, όπως ανέφερε ο πρόεδρός της, Σταύρος Καφούνης, στο πλαίσιο παρουσίασης σχετικής έρευνας για την ηλεκτρονική απάτη στην Ελλάδα, που παράγγειλε η...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.