Από το καλάθι στο scroll: Πώς η Shein και η Temu μετατρέπουν το shopping σε ψηφιακό εθισμό
Κάποτε το "πήγα για ψώνια" σήμαινε μια βόλτα στα μαγαζιά. Τώρα σημαίνει ένα scroll στο κινητό. Στην εποχή της Shein και της Temu, η αγοραστική εμπειρία έχει μετατραπεί σε ψηφιακό παιχνίδι επιβίωσης, όπου ο χρήστης είναι ο παίκτης και ο αλγόριθμος ο σκηνοθέτης. Οι δύο πλατφόρμες δεν πουλούν μόνο ρούχα, gadgets ή αξεσουάρ. Το πραγματικό τους προϊόν είναι τα δεδομένα μας. Κάθε scroll, κάθε πάτημα, κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερούμε πάνω σε ένα προϊόν, αποτελεί πληροφορία που τροφοδοτεί ένα εξελιγμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό προβλέπει τι θα θελήσουμε να αγοράσουμε αύριο, καθοδηγώντας μας με απόλυτη ακρίβεια. Έρευνα του New Digital Age αποκαλύπτει ότι τέτοιες εφαρμογές καταγράφουν ακόμη και τον χρόνο παραμονής πάνω σε μια φωτογραφία, ώστε να μας "σερβίρουν" την επόμενη πρόταση που θα μας δελεάσει περισσότερο. Δεν πρόκειται για σύμπτωση, αλλά για εξατομικευμένα ψυχολογικά χτυπήματα στο υποσυνείδητο του χρήστη. Ο ψυχολογικός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.