πριν από  15 ώρες 44 λεπτά

Moneypress.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κάποτε το "πήγα για ψώνια" σήμαινε μια βόλτα στα μαγαζιά. Τώρα σημαίνει ένα scroll στο κινητό. Στην εποχή της Shein και της Temu, η αγοραστική εμπειρία έχει μετατραπεί σε ψηφιακό παιχνίδι επιβίωσης, όπου ο χρήστης είναι ο παίκτης και ο αλγόριθμος ο σκηνοθέτης. Οι δύο πλατφόρμες δεν πουλούν μόνο ρούχα, gadgets ή αξεσουάρ. Το πραγματικό τους προϊόν είναι τα δεδομένα μας. Κάθε scroll, κάθε πάτημα, κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερούμε πάνω σε ένα προϊόν, αποτελεί πληροφορία που τροφοδοτεί ένα εξελιγμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό προβλέπει τι θα θελήσουμε να αγοράσουμε αύριο, καθοδηγώντας μας με απόλυτη ακρίβεια. Έρευνα του New Digital Age αποκαλύπτει ότι τέτοιες εφαρμογές καταγράφουν ακόμη και τον χρόνο παραμονής πάνω σε μια φωτογραφία, ώστε να μας "σερβίρουν" την επόμενη πρόταση που θα μας δελεάσει περισσότερο. Δεν πρόκειται για σύμπτωση, αλλά για εξατομικευμένα ψυχολογικά χτυπήματα στο υποσυνείδητο του χρήστη. Ο ψυχολογικός...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation