Απομονωμένοι ευρωπαϊκοί παράδεισοι: Η νέα ταξιδιωτική τάση των super rich
Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε, που οι εύποροι ταξιδιώτες επέλεγαν προορισμούς που τους εξασφάλιζαν προβολή και κοινωνική επιβεβαίωση. Σήμερα, όμως, η απόλυτη ένδειξη status δεν είναι πια το να σε βλέπουν, αλλά το να μη σε βρίσκουν. Όσα μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν αδιαμφισβήτητα δείγματα υψηλού προφίλ, όπως ένα τραπέζι στο Club 55 του Σαιν-Τροπέ, μια ξαπλώστρα πρώτης σειράς στο Cala Jondal στην Ίμπιζα ή το να αφήνει κανείς το σκάφος του μπροστά στο Nammos της Μυκόνου, έχουν πλέον καταλήξει στα feeds ακόμη και micro-influencers. Ως αποτέλεσμα, η ανωνυμία και η διακριτικότητα έχουν εξελιχθεί στα νέα πολυτελή προνόμια, που αναζητούν οι πραγματικά εύποροι ταξιδιώτες. "Έχουμε παρατηρήσει μια μετατόπιση της ζήτησης από τους τυπικούς πολυτελείς προορισμούς προς μέρη που προσφέρουν μεγαλύτερη ιδιωτικότητα και αποκλειστικότητα", εξηγεί η Ζακλίν Σιένα Ίντια, CEO της Sienna Charles, σύμβουλου ταξιδιού για δισεκατομμυριούχους και το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.