Αποστολή Δουβλίνο / Google Marketing Live ΕΜΕΑ 2025: Η τεχνητή νοημοσύνη διαμορφώνει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης
Απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον της διαφήμισης, σύμφωνα με όσα παρουσίασαν υψηλόβαθμα στελέχη της Google στο Google Marketing Live EMEA 2025, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Δουβλίνο, στις 21-22 Μαίου. Το Marketing Week βρέθηκε στο συνέδριο, μαζί με εκατοντάδες marketers, διαφημιζόμενους και συνεργάτες της Google, για να μεταφέρει στους αναγνώστες του όλες τις εξελίξεις. Για περισσότερες ευκαιρίες στην Αναζήτηση, δημιουργικά οράματα που γίνονται πραγματικότητα, τη μεγαλύτερη αναβάθμιση του bidding και AI agents στην υπηρεσία των marketers μίλησαν οι ομιλητές του συνεδρίου. Η Vidhya Srinivasan, VP/GM of Google Ads & Commerce τόνισε ότι το μέλλον της διαφήμισης είναι απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνητή νοημοσύνη. Η νέα Πρόεδρος ΕΜΕΑ, Debbie Weinstein, με τη σειρά της, έκανε λόγο για "μια ευκαιρία, που παρουσιάζεται μόνο μία φορά σε κάθε γενιά, να ξανασκεφτούμε τι είναι δυνατό". Η ίδια ανέφερε: "Υπολογίζουμε ότι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.