Αποζημίωση πελάτισσας από τράπεζα για ηλεκτρονική απάτη - Η απόφαση δικαστηρίου
H τράπεζα οφείλει να επιστρέψει το ποσό που χάθηκε και να αποζημιώσει με 1.000 ευρώ για ηθική βλάβη την πελάτισσα Με την απόφαση 10096/2025, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκανε δεκτή αγωγή κατόχου τραπεζικού λογαριασμού που υπέστη ζημία από ηλεκτρονική απάτη τύπου phishing. Η ενάγουσα παραπλανήθηκε από μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έφερε διακριτικά στοιχεία της τράπεζας, καταχώρησε τους προσωπικούς της κωδικούς και κωδικούς μίας χρήσης (OTP), με αποτέλεσμα τρίτα πρόσωπα να μεταφέρουν χρηματικό ποσό σε λογαριασμό του εξωτερικού. Παρά την άμεση προσπάθεια επικοινωνίας με την τράπεζα, η ενημέρωση κατέστη εφικτή μετά από περίπου μισή ώρα. Η τράπεζα δεν προχώρησε σε ακύρωση ή πάγωμα των συναλλαγών, ενώ ενημέρωσε την πελάτισσα ότι έπρεπε να υποβάλει αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγών. Μετά την απόρριψη του αιτήματός της, η ενάγουσα προσέφυγε δικαστικά. Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της τράπεζας ότι οι συναλλαγές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.