Athleisure: Γιατί τελικά δεν είναι αρκετό για την ανάπτυξη των αθλητικών brands
Οι μάρκες που ξεκίνησαν πουλώντας κολάν προσφέρουν τώρα ζακέτες, τζιν και πολυτελείς τσάντες, καθώς η τάση που ορίστηκε ως "athleisure" επεκτάθηκε πέρα από τις ρίζες της. Όταν εμφανίστηκε η μόδα των αθλητικών ειδών, δεν επαναπροσδιόρισε απλώς τι πουλούσαν οι λιανοπωλητές αθλητικών ενδυμάτων. Έδωσε σχήμα και μορφή σε μια νέα εποχή ένδυσης , όπου τα πάντα, από τα επίσημα πουκάμισα μέχρι τα τζιν, απέκτησαν μια εμφάνιση που θύμιζε αθλητικη περιβολή.Το athleisure της Lululemon Στην πρώτη γραμμή αυτήε της τάσης, φυσικά, βρισκόταν η Lululemon. Μια μάρκα που ξεκίνησε με ένδυση για γιόγκα, αναπτύχθηκε στη συνέχεια για να πουλήσει περισσότερα ρούχα για εργασιακούς χώρους ή προϊόντα για μετακινήσεις και ταξίδια, προσελκύοντας νέους καταναλωτές. Σύντομα έγινε viral, τα προϊόντα της κατέκλυσαν τα social media και και συνήθισε να βλέπει διψήφια αύξηση πωλήσεων -λειτουργικά περιθώρια κέρδους 15-25%, πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές της-, καθώς οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.