πριν από  16 ώρες 25 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι μάρκες που ξεκίνησαν πουλώντας κολάν προσφέρουν τώρα ζακέτες, τζιν και πολυτελείς τσάντες, καθώς η τάση που ορίστηκε ως "athleisure" επεκτάθηκε πέρα ​​από τις ρίζες της. Όταν εμφανίστηκε η μόδα των αθλητικών ειδών, δεν επαναπροσδιόρισε απλώς τι πουλούσαν οι λιανοπωλητές αθλητικών ενδυμάτων. Έδωσε σχήμα και μορφή σε μια νέα εποχή ένδυσης , όπου τα πάντα, από τα επίσημα πουκάμισα μέχρι τα τζιν, απέκτησαν μια εμφάνιση που θύμιζε αθλητικη περιβολή.Το athleisure της Lululemon Στην πρώτη γραμμή αυτήε της τάσης, φυσικά, βρισκόταν η Lululemon. Μια μάρκα που ξεκίνησε με ένδυση για γιόγκα, αναπτύχθηκε στη συνέχεια για να πουλήσει περισσότερα ρούχα για εργασιακούς χώρους ή προϊόντα για μετακινήσεις και ταξίδια, προσελκύοντας νέους καταναλωτές. Σύντομα έγινε viral, τα προϊόντα της κατέκλυσαν τα social media και και συνήθισε να βλέπει διψήφια αύξηση πωλήσεων -λειτουργικά περιθώρια κέρδους 15-25%, πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές της-, καθώς οι...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation