ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποντάρει στο δίπτυχο "ψηφιακά κανάλια - φυσικά σημεία"
Το μεγαλύτερο "dark store" της Ελλάδας, συμπληρώνει φέτος 5 χρόνια λειτουργίας και αποτελεί την "καρδιά" των online αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 25 Οκτωβρίου 2025 08:34 share this on facebook share this on twitter share this on linkedin share this on messenger share this on messenger Στο λογική "omni channel", η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει τις γέφυρές της με τους καταναλωτές, τόσο μέσα από ψηφιακά κανάλια, όσο και μέσα από επενδύσεις σε φυσικά σημεία, τόσο σε εταιρικά, όσο, βέβαια, και σε franchise. Έτσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε, πριν λίγες μέρες, το ανανεωμένο ΑΒ "Μακεδονία" που βρίσκεται στο 11ο χλμ. Θεσσαλονίκης - Αεροδρομίου (Πυλαία 555 35) και προσκαλεί τους καταναλωτές. Όπως αναφέρεται, με σειρά προσφορών μέχρι και το Σάββατο 25/10, το ανακαινισμένο κατάστημα έρχεται να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία, με 3.300 τ.μ. συνολικής έκτασης, 300 θέσεις στάθμευσης, 10 ταμεία και 6 σημεία self-checkout...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.