Πιο ασφαλείς οι μετακινήσεις στον ΒΟΑΚ με παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας
Πιο ασφαλείς γίνονται οι μετακινήσεις στο τμήμα Κολυμπάρι-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς έργα οδικής ασφάλειας, ακολουθώντας το πρότυπο που εφαρμόστηκε στην παλαιά εθνική οδό Πάτρας-Πύργου αλλά και βέλτιστες διεθνείς πρακτικές. Οι παρεμβάσεις στοχεύουν στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων σε επικίνδυνα τμήματα του δρόμου συνολικού μήκους 300 χιλιομέτρων, με προτεραιότητα στα 145 χλμ. από την Κίσσαμο Χανίων έως το Ηράκλειο (Λινοπεράματα), ενώ επιδιώκεται να παραμείνει λειτουργικός ο άξονας μέχρι την ολοκλήρωση του νέου, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που έχει ήδη δρομολογηθεί. Τα μέτρα περιλαμβάνουν τοποθέτηση "κολωνακίων" για το διαχωρισμό κατευθύνσεων, δημιουργία τριών λωρίδων με ενδιάμεση λωρίδα ασφαλούς προσπέρασης, εγκατάσταση φωτισμού, νέων στηθαίων και φωτεινής σηματοδότησης, αναμόρφωση υπαρχόντων και κατασκευή νέων κόμβων και εισόδων-εξόδων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Γραφείο Τύπου Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Πιο ασφαλείς καθίστανται οι μετακινήσεις στο τμήμα Κολυμπάρι-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) καθώς προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε στην παλαιά εθνική οδό Πάτρας-Πύργου αλλά και την διεθνή εμπειρία.
Σημαντικές αλλαγές δρομολογούνται στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε παρεμβάσεις που στοχεύουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων μέχρι την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητοδρόμου στη Κρήτη. Στο τμήμα Κολυμπάρι - Χανιά στη Κρήτη έχουν ήδη ξεκινήσει έργα που περιλαμβάνουν τοποθέτηση "κολωνιών" για τον διαχωρισμό...
Πιο ασφαλείς καθίστανται οι μετακινήσεις στο τμήμα Κολυμπάρι-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) καθώς προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε στην παλαιά εθνική οδό Πάτρας-Πύργου αλλά και την διεθνή εμπειρία. Στόχος των παρεμβάσεων είναι να περιοριστούν τα...
Στόχος των παρεμβάσεων είναι να περιοριστούν τα τροχαία ατυχήματα στα αυξημένης επικινδυνότητας τμήματα του υπάρχοντος δρόμου συνολικού μήκους 300 χιλιομέτρων, με έμφαση στα 145 χιλιόμετρα από την Κίσσαμο Χανίων μέχρι το Ηράκλειο Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb4 Σεπτεμβρίου 2025 · 10:58 ΕΛΛΑΔΑ 2' ΣΧΟΛΙΑΣΕ URL COPIED Πιο ασφαλείς γίνονται οι...
Πιο ασφαλείς καθίστανται οι μετακινήσεις στο τμήμα Κολυμπάρι-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) καθώς προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε στην παλαιά εθνική οδό Πάτρας-Πύργου αλλά και την διεθνή εμπειρία. Στόχος των παρεμβάσεων είναι να περιοριστούν τα...
Πιο ασφαλείς καθίστανται οι μετακινήσεις στο τμήμα Κολυμπάρι-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) καθώς προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε στην παλαιά εθνική οδό Πάτρας-Πύργου αλλά και τη διεθνή εμπειρία. Στόχος των παρεμβάσεων είναι να περιοριστούν τα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.