Boomers - Gen Z: Πώς φτάσαμε στην "τικτοποίηση" του retail
Μπορεί οι αγορές σε πολυκαταστήματα να μην είναι πλέον στη μόδα για τη Gen Z και τους νεότερους καταναλωτές σήμερα, αλλά υπάρχει λόγος που οι παλαιότεροι όπως οι Boomers συνεχίζουν να επιστρέφουν. Είτε πρόκειται για πιο γενναιόδωρες πολιτικές επιστροφών, προωθητικές εκδηλώσεις ή μεγάλες εκπτώσεις, οι αγορές στο κατάστημα έχουν πολλά προνόμια. "Υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες εξοικονόμησης που έχετε όταν ψωνίζετε αυτοπροσώπως και πιθανότατα δεν θα τις είχατε στο διαδίκτυο", εξήγησε στο CNBC ο Edgar Dworsky, ιδρυτής του ConsumerWorld.org, με τον Marshal Cohen, επικεφαλής σύμβουλο λιανικής πώλησης για την Circana, να τονίζει πως "αν ο σύγχρονος καταναλωτής μπορέσει να μάθει τα οφέλη από όσα του προσφέρει ένα κατάστημα, δημιουργείται μια πολύ καλύτερη εμπειρία". Ό,τι επιχειρήματα και να επικαλεστούν οι ειδικοί, οι καταναλωτές της Gen Z έχουν τη δική τους νοοτροπία. "Δεν θέλω να ψωνίζω από εκεί που ψωνίζει η μητέρα μου". Είναι όμως τόσο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.