Η Microsoft στην κορυφή του brand phishing, το Spotify κάνει δυναμική επιστροφή
Η τελευταία αναφορά της Check Point Research, το Τμήμα Πληροφοριών Απειλών της Check Point Software Technologies, περιγράφει το brand phishing, δηλαδή τα brands που μιμούνται πιο συχνά οι κυβερνοεγκληματίες για να αποσπάσουν ευαίσθητες προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες, υπογραμμίζοντας τη συνεχή εξέλιξη των τακτικών phishing. Κατά το β' τρίμηνο του 2025, η Microsoft διατήρησε τη θέση της ως ο πιο συχνά στοχευμένος οργανισμός, εμφανιζόμενη στο 25% όλων των προσπαθειών phishing. Η Google ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 11%, ενώ η Apple κατείχε την τρίτη με 9%. Σημαντική εξέλιξη αποτελεί η επανεμφάνιση του Spotify στη δεκάδα για πρώτη φορά από το Δ' Τρίμηνο του 2019, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση με 6% της δραστηριότητας phishing. Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε ο πιο συχνά μιμούμενος κλάδος, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και το Λιανεμπόριο. Ο Omer Dembinsky, Data Research Manager στην Check Point Software, σχολίασε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η τελευταία αναφορά της Check Point Research, το Τμήμα Πληροφοριών Απειλών της Check Point Software Technologies, περιγράφει το brand phishing, δηλαδή τα brands που μιμούνται πιο συχνά οι κυβερνοεγκληματίες για να αποσπάσουν ευαίσθητες προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες, υπογραμμίζοντας τη συνεχή εξέλιξη των τακτικών phishing. Κατά το β' τρίμηνο του 2025, η...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.