πριν από  2 ημέρες 4 ώρες

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η τελευταία αναφορά της Check Point Research, το Τμήμα Πληροφοριών Απειλών της Check Point Software Technologies, περιγράφει το brand phishing, δηλαδή τα brands που μιμούνται πιο συχνά οι κυβερνοεγκληματίες για να αποσπάσουν ευαίσθητες προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες, υπογραμμίζοντας τη συνεχή εξέλιξη των τακτικών phishing. Κατά το β' τρίμηνο του 2025, η Microsoft διατήρησε τη θέση της ως ο πιο συχνά στοχευμένος οργανισμός, εμφανιζόμενη στο 25% όλων των προσπαθειών phishing. Η Google ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 11%, ενώ η Apple κατείχε την τρίτη με 9%. Σημαντική εξέλιξη αποτελεί η επανεμφάνιση του Spotify στη δεκάδα για πρώτη φορά από το Δ' Τρίμηνο του 2019, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση με 6% της δραστηριότητας phishing. Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε ο πιο συχνά μιμούμενος κλάδος, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και το Λιανεμπόριο. Ο Omer Dembinsky, Data Research Manager στην Check Point Software, σχολίασε...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

πριν από  2 ημέρες 9 ώρες

Η τελευταία αναφορά της Check Point Research, το Τμήμα Πληροφοριών Απειλών της Check Point Software Technologies, περιγράφει το brand phishing, δηλαδή τα brands που μιμούνται πιο συχνά οι κυβερνοεγκληματίες για να αποσπάσουν ευαίσθητες προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες, υπογραμμίζοντας τη συνεχή εξέλιξη των τακτικών phishing. Κατά το β' τρίμηνο του 2025, η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation