CATL: Από τις μπαταρίες των iPod κυρίαρχη για την ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων
Ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος και συγκεκριμένα το πέρασμα της Κίνας στη "λάθος πλευρά της Ιστορίας", κατά την κρατούσα άποψη στη Δύση, έχει περιπλέξει πολύ το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο στις ΗΠΑ όσο (και κυρίως) στην Ευρώπη. Το βέτο στην αντικατάσταση των κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης αλλά και diesel), που έβαλε πρόσφατα ο Φρίντριχ Μερτς είναι ενδεικτικό του αδιεξόδου. Πέραν του ότι η κίνηση του Γερμανού καγκελάριου ισοδυναμεί με ταφόπλακα στα σχέδια απανθρακοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (υποτίθεται ότι μετά το 2035 οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν θα διέθεταν πλέον στη αγορά μοντέλα με μηχανές εσωτερικής καύσεως), υποδηλώνει την αδυναμία των Ευρωπαίων αλλά και των Αμερικανών να περάσουν "ιδίοις αναλώμασι" στην ηλεκτροκίνηση (καλώς ή κακώς οι Δυτικοί πολιτικοί αυτή τη λύση προέκριναν, όχι την υδρογονοκίνηση). Με άλλα λόγια, οι πολιτικοί που αποφάσισαν στις αρχές του 21ου αιώνα την αντικατάσταση των κινητήρων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.