πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος και συγκεκριμένα το πέρασμα της Κίνας στη "λάθος πλευρά της Ιστορίας", κατά την κρατούσα άποψη στη Δύση, έχει περιπλέξει πολύ το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο στις ΗΠΑ όσο (και κυρίως) στην Ευρώπη. Το βέτο στην αντικατάσταση των κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης αλλά και diesel), που έβαλε πρόσφατα ο Φρίντριχ Μερτς είναι ενδεικτικό του αδιεξόδου. Πέραν του ότι η κίνηση του Γερμανού καγκελάριου ισοδυναμεί με ταφόπλακα στα σχέδια απανθρακοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (υποτίθεται ότι μετά το 2035 οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν θα διέθεταν πλέον στη αγορά μοντέλα με μηχανές εσωτερικής καύσεως), υποδηλώνει την αδυναμία των Ευρωπαίων αλλά και των Αμερικανών να περάσουν "ιδίοις αναλώμασι" στην ηλεκτροκίνηση (καλώς ή κακώς οι Δυτικοί πολιτικοί αυτή τη λύση προέκριναν, όχι την υδρογονοκίνηση). Με άλλα λόγια, οι πολιτικοί που αποφάσισαν στις αρχές του 21ου αιώνα την αντικατάσταση των κινητήρων...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation