Co-retailing: Όταν τα καταστήματα δίνουν χώρο σε ... άλλους - και όλοι κερδίζουν
Τι κοινό μπορεί να έχει ένα supermarket με ένα κατάστημα ρούχων χαμηλού κόστους ή ένα τεχνολογικό πολυκατάστημα με ένα brand επίπλων; H απάντηση είναι το co-retailing: μια νέα μορφή εμπορικής "συγκατοίκησης" όπου διαφορετικοί κόσμοι ενώνονται κάτω από την ίδια στέγη, μετατρέποντας την απλή βόλτα για ψώνια σε εμπειρία που συνδυάζει τα πάντα - από καφέ και groceries, μέχρι gadgets και διακόσμηση σπιτιού. Tο co-retailing δεν είναι απλώς "διατάξεις ραφιών", είναι η νέα "πόρτα" που βρίσκεται δίπλα και φέρνει πελάτες, καλύτερες αγοραστικές εμπειρίες για εκείνους και έσοδα για τα brands. Τι είναι το co-retailing Co-retailing είναι η πρακτική όπου ένα μεγάλο κατάστημα ή retail brand φιλοξενεί (με μόνιμο ή ημι-μόνιμο τρόπο) ένα άλλο εμπορικό σήμα μέσα στον ίδιο φυσικό χώρο - όχι απαραίτητα σαν παραδοσιακό shop-in-shop, αλλά ως συγκατοίκηση/συνεργατικό σημείο που αξιοποιεί κοινή επισκεψιμότητα, υπηρεσίες και logistics. Η ιδέα; Συμπληρωματικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.