Η COSMOTE eValue έλαβε την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους ορίζοντες για συνεργασίες και ανάπτυξη. Για τη διαδικασία της πιστοποίησης, η TUV NORD Ελλάδας, ο αξιόπιστος και διεθνώς αναγνωρισμένος φορέας επιθεώρησης και πιστοποίησης, μελέτησε περιοχές όπως η μετάδοση πληροφοριών στους πελάτες, η μέτρηση και παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών, ο χειρισμός παραπόνων, η προστασία πελατών, οι ανθρώπινοι πόροι, οι διεργασίες λειτουργίας, οι υποδομές για την παροχή υπηρεσιών, αλλά και η σχέση με τον πελάτη. Η πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 αποτελεί επισφράγισμα της συστηματικής δουλειάς και της αφοσίωσης...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...
Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TUV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. "Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας...
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...
Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 από την TUV NORD Ελλάδας Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την...
Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers Η COSMOTE eValue , μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers , από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και...
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TUV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.