Coty: Σε σταυροδρόμι η πώληση του τμήματος μαζικής ομορφιάς
Η λάμψη των καλλυντικών δεν αρκεί πάντα για να σώσει μια εταιρεία. Η Coty, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς, βλέπει το τμήμα μαζικής αγοράς της να χάνει έδαφος και να δυσκολεύεται να βρει αγοραστές, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters. Τα γερασμένα brands, η αργή καινοτομία και η πίεση από ταχύτατα ανερχόμενες μάρκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που απειλεί τα σχέδια της εταιρείας για απομείωση χρέους και νέες επενδύσεις. Το δύσκολο χαρτί του μακιγιάζ για την Coty Η Coty ανακοίνωσε ότι ξεκινά αναθεώρηση του τμήματος Consumer Beauty - στο οποίο ανήκουν τα CoverGirl και Rimmel - με στόχο πιθανή πώληση ή αυτόνομη πορεία. Παρά τα ετήσια έσοδα των 1,2 δισ. δολαρίων, το τμήμα χάνει συνεχώς μερίδιο αγοράς από ανταγωνιστές που καινοτομούν ταχύτερα και προσφέρουν πιο ελκυστικές τιμές.Γιατί δυσκολεύεται να πουληθεί Αναλυτές της Barclays χαρακτήρισαν τη μονάδα "δύσκολο περιουσιακό στοιχείο", εκτιμώντας την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.