CXO: Μόδα ή ανάγκη; Ο ρόλος που κερδίζει έδαφος στις σύγχρονες επιχειρήσεις
*Γράφει η Βάσω Καβαλλιεράτου Σε έναν κόσμο όπου η εμπειρία του πελάτη δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά αναγκαιότητα, μια ηγετική μορφή αναδεικνύεται που λειτουργεί ως ο καταλύτης της αλλαγής: ο Chief Experience Officer (CXO). Αν και δεν κατέχει τον πιο προβεβλημένο τίτλο στην κορυφή του οργανισμού, θεωρείται πλέον ο θεματοφύλακας της πελατοκεντρικής στρατηγικής και η "γέφυρα" ανάμεσα στη φωνή του πελάτη και τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Πελατοκεντρική στρατηγική: Η καρδιά της ευθύνης του CXO Ο CXO δεν περιορίζεται απλά στο να λαμβάνει την πληροφόρηση, είναι εκείνος ο οποίος τη μετατρέπει σε ενεργή στρατηγική. Αξιοποιώντας πλήθος δεδομένων και νέων τεχνολογιών, διαμορφώνει εμπειρίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες, ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και στηρίζουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του οργανισμού. Η δέσμευσή του είναι σαφής: κάθε απόφαση, πρωτοβουλία και καινοτομία να προέρχεται από τη βαθιά κατανόηση του τι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.