πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


*Γράφει η Βάσω Καβαλλιεράτου Σε έναν κόσμο όπου η εμπειρία του πελάτη δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά αναγκαιότητα, μια ηγετική μορφή αναδεικνύεται που λειτουργεί ως ο καταλύτης της αλλαγής: ο Chief Experience Officer (CXO). Αν και δεν κατέχει τον πιο προβεβλημένο τίτλο στην κορυφή του οργανισμού, θεωρείται πλέον ο θεματοφύλακας της πελατοκεντρικής στρατηγικής και η "γέφυρα" ανάμεσα στη φωνή του πελάτη και τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Πελατοκεντρική στρατηγική: Η καρδιά της ευθύνης του CXO Ο CXO δεν περιορίζεται απλά στο να λαμβάνει την πληροφόρηση, είναι εκείνος ο οποίος τη μετατρέπει σε ενεργή στρατηγική. Αξιοποιώντας πλήθος δεδομένων και νέων τεχνολογιών, διαμορφώνει εμπειρίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες, ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και στηρίζουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του οργανισμού. Η δέσμευσή του είναι σαφής: κάθε απόφαση, πρωτοβουλία και καινοτομία να προέρχεται από τη βαθιά κατανόηση του τι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation