πριν από  6 ημέρες 15 ώρες

Powergame.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Decathlon στοχεύει να διπλασιάσει το μερίδιο των αγαθών που προέρχονται από την Ινδία στα 3 δισ. δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια, δήλωσε σήμερα (Τρίτη, 29/7) η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών, επεκτείνοντας την παρουσία της στην πιο πυκνοκατοικημένη χώρα του κόσμου. Μέχρι το τέλος του 2030, η εταιρεία θα προμηθεύεται το 15% των προϊόντων της από την ασιατική χώρα, με την ανάπτυξη να καθοδηγείται από κατηγορίες "υψηλού δυναμικού" όπως υποδήματα, εξοπλισμό γυμναστικής και τεχνικά υφάσματα, για να καλύψει τις εξελισσόμενες απαιτήσεις τόσο της ινδικής όσο και της παγκόσμιας αγοράς, ανέφερε χαρακτηριστικά ο λιανοπωλητής. Η Decathlon, η οποία εισήλθε στην Ινδία το 2009, πουλάει μια πληθώρα αθλητικών αξεσουάρ, από μπάλες ποδοσφαίρου και στρώματα γιόγκα μέχρι ποδήλατα και εξοπλισμό άσκησης στη χώρα, επωφελούμενη από το αυξανόμενο ενδιαφέρον για γυμναστική και έναν ενεργό τρόπο ζωής. Η Decathlon ανταγωνίζεται τις Nike, Adidas, Puma...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation