DIA: Από την αύξηση του μεριδίου αγοράς στην ταχεία επέκταση των καταστημάτων
Σε μια φάση όπου ο ανταγωνισμός στο λιανεμπόριο τροφίμων εντείνεται, η ισπανική αλυσίδα DIA επιχειρεί να διαταράξει τον κλάδο με μια διπλή κίνηση: αύξηση του μεριδίου αγοράς και επιτάχυνση του ανοίγματος νέων καταστημάτων. Σύμφωνα με το περιοδικό ESM, μέσα σε λίγους μήνες, η εταιρεία δεν περιορίζεται στη βελτίωση των οικονομικών επιδόσεών της, αλλά χαράσσει έναν τολμηρό οδικό χάρτη ανάπτυξης έως το 2029, ο οποίος περιλαμβάνει τόσο την ανανέωση των ιδιόκτητων σημείων όσο και συνεργασίες - ακόμα και με... πρατήρια καυσίμων.Ενίσχυση μεριδίου αγοράς για την Dia Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, η DIA κατάφερε να αυξήσει τη μερίδα αγοράς της τον Σεπτέμβριο σε 5,1%, καταγράφοντας άνοδο κατά 0,14 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί επιπλέον δυναμική για τον ρόλο της εταιρείας στον ανταγωνιστικό χώρο των σούπερ μάρκετ.Επέκταση καταστημάτων: το φιλόδοξο σχέδιο Στην ομιλία του στο συνέδριο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.