Διαφάνεια στις πολιτικές καμπάνιες: Η ΕΕ θεσπίζει νέο πλαίσιο - Ποιες οι συνέπειες
Ριζικές αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας των πολιτικών κομμάτων της Ευρώπης με τους ψηφοφόρους τους φέρνει πλέον ο νέος κανονισμός της ΕΕ για τη διαφάνεια και τη στόχευση πολιτικής διαφήμισης (TTPA), που θέτει αυστηρούς περιορισμούς και όρια με σκοπό να μπει φρένο σε φαινόμενα χειραγώγησης, παραπληροφόρησης, ακόμη και παρεμβάσεων από ξένες δυνάμεις. Ο κανονισμός, που τέθηκε σε εφαρμογή από την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου προβλέπει ότι κάθε πολιτική διαφήμιση πρέπει να δημοσιοποιεί τον χορηγό, το ποσό που δαπανάται και τα κριτήρια στόχευσης του κοινού, ενώ παράλληλα απαγορεύεται η χρήση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων - όπως οι πολιτικές πεποιθήσεις ή η εθνική προέλευση - για σκοπούς στοχευμένης προβολής. Επιπλέον, οι ιντερνετικές πλατφόρμες υποχρεούνται να διατηρούν αρχείο όλων των πολιτικών διαφημίσεων για τουλάχιστον επτά χρόνια, ενώ σε περίοδο τριών μηνών πριν από εκλογές, οι υπηρεσίες διαφήμισης μπορούν να παρέχονται μόνο σε οργανισμούς...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.