πριν από  1 ημέρα 9 ώρες

Moneypress.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ριζικές αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας των πολιτικών κομμάτων της Ευρώπης με τους ψηφοφόρους τους φέρνει πλέον ο νέος κανονισμός της ΕΕ για τη διαφάνεια και τη στόχευση πολιτικής διαφήμισης (TTPA), που θέτει αυστηρούς περιορισμούς και όρια με σκοπό να μπει φρένο σε φαινόμενα χειραγώγησης, παραπληροφόρησης, ακόμη και παρεμβάσεων από ξένες δυνάμεις. Ο κανονισμός, που τέθηκε σε εφαρμογή από την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου προβλέπει ότι κάθε πολιτική διαφήμιση πρέπει να δημοσιοποιεί τον χορηγό, το ποσό που δαπανάται και τα κριτήρια στόχευσης του κοινού, ενώ παράλληλα απαγορεύεται η χρήση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων - όπως οι πολιτικές πεποιθήσεις ή η εθνική προέλευση - για σκοπούς στοχευμένης προβολής. Επιπλέον, οι ιντερνετικές πλατφόρμες υποχρεούνται να διατηρούν αρχείο όλων των πολιτικών διαφημίσεων για τουλάχιστον επτά χρόνια, ενώ σε περίοδο τριών μηνών πριν από εκλογές, οι υπηρεσίες διαφήμισης μπορούν να παρέχονται μόνο σε οργανισμούς...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation